Cosul meu
Oferte

Blog

  1. Brainstorming: 4 metode prin care poți obține cele mai bune rezultate
    17
    Oct

    Brainstorming: 4 metode prin care poți obține cele mai bune rezultate

    Orice problemă are o soluție, dar răspunsul corect nu este întotdeauna ușor de găsit. Deseori simțim că ne-am blocat, că nu putem găsi rezolvarea potrivită la o problemă, oricât de mult ne-am strădui. În aceste momente, echipele recurg la brainstorming, o metodă prin care se confruntă idei și argumente, astfel încât să poată fi găsită cea mai bună soluție. Dar acest demers nu trebuie făcut la întâmplare, dacă vrei ca rezultatele să fie cu adevărat bune. De aceea, trebuie să știi cum să organizezi o sesiune de brainstorming.

    Citeste in continuare
  2. Cum se pot folosi în mod util notes-urile adezive?
    14
    Oct

    Cum se pot folosi în mod util notes-urile adezive?

    Cu toate că epoca digitală este în continuă dezvoltare, clasicele notes-uri adezive nu și-au pierdut din farmec nici după mai bine de două decenii de la invenția lor. Colorate și ușor de folosit, foițele cu lipici sunt ideale atât într-un mediu business, cât și atunci când studiezi sau vrei să lași un bilețel unui coleg sau partenerului de viață, acasă, pe ușa de la frigider. Despre cât de utile sunt notes-urile adezive și în câte moduri utile le poți utiliza îți vom spune în cele ce urmează.

    Citeste in continuare
  3. Utilizarea flipchart-ului. Cum te poate ajuta acesta în business?
    07
    Oct

    Utilizarea flipchart-ului. Cum te poate ajuta acesta în business?

    Prezent în toate mediile business și foarte folositor în multe situații, un flipchart este o primă investiție pe care trebuie să o faci atunci când începi cumpărăturile pentru birou. Cea mai bună și la îndemână variantă când vine vorba de moduri în care poți face o prezentare, flipchart-ul îți va fi de ajutor atunci când prezinți oferta unui nou client sau când moderezi o ședință cu toți membrii colectivului de muncă. Iată care sunt utilizările cele mai frecvente ale acestui accesoriu important din categoria office.

    Citeste in continuare
  4. Organizarea documentelor - beneficii dovedite și metode eficiente de lucru
    02
    Oct

    Organizarea documentelor - beneficii dovedite și metode eficiente de lucru

    Modul în care îți este organizat biroul sau întreg spațiul de lucru îți va influența productivitatea și creativitatea, indiferent dacă vorbim despre locul de muncă sau despre masa de la care obișnuiești să te ocupi de proiecte individuale, acasă. Indiferent de domeniul tău de activitate, ordinea și curățenia îți vor dicta eficiența în finalizarea task-urilor pentru care vei fi plătit la final de lună. Pentru a-ți veni în ajutor, ți-am pregătit mai jos cele mai utile sfaturi de organizare a documentelor, precum și detalii despre importanța distrugerii acestora, atunci când nu mai au o valoare reală pentru munca pe care o depui.

    Citeste in continuare
  5. Organizarea ședințelor - sfaturi practice pentru întâlniri productive
    25
    Sep

    Organizarea ședințelor - sfaturi practice pentru întâlniri productive

    Deși nimeni nu se poate declara a fi un fan înrăit al lor, ședințele de la birou sunt ocazii excelente pentru a pune lucrurile la punct și pentru a organiza mai bine task-urile viitoare. Despre cât ar trebui să dureze o ședință, pentru a nu plictisi, care sunt ideile care ar trebui atinse în cadrul unui business meeting și cum ai putea să te pregătești pentru o întâlnire cu întreg colectivul de la muncă îți vom spune în cele ce urmează.

    Citeste in continuare
  6. Top 7 aplicații pentru creșterea productivității la birou
    23
    Sep

    Top 7 aplicații pentru creșterea productivității la birou

    Smartphone-urile noastre s-au umplut de aplicații utile pentru aproape toate capitolele vieții noastre. De la cele menite să ne motiveze să urmăm un program de fitness regulat, până la cele care ne amintesc că nu am băut suficientă apă sau cele care ne ajută să ne deplasăm mai ușor printr-un trafic aglomerat, aplicațiile ne-au îmbunătățit multe aspecte ale vieții, fără îndoială. Desigur, pe lângă cele menționate anterior și cele menite să ne umple timpul liber cu conversații sau jocuri, mai există și aplicațiile business, perfecte pentru o organizare mai bună la locul de muncă. Mai jos le vei găsi pe cele mai importante șapte dintre acestea, de care te poți bucura începând chiar de mâine. 

    Citeste in continuare
  7. Zile libere 2019 și 2020 - Calendarul complet al sărbătorilor legale
    20
    Sep

    Zile libere 2019 și 2020 - Calendarul complet al sărbătorilor legale

    Într-o societate cu foarte multe responsabilități și din ce în ce mai puțin timp liber, lista sărbătorilor libere legale devine foarte importantă. Salariații sunt interesați să afle din timp care vor fi zilele libere oficiale, pentru a-și putea programa mini-vacanțe, scurte ieșiri din oraș sau pur și simplu timp petrecut alături de familie sau grupul de prieteni. Cumulate cu câte o zi sau două de concediu de odihnă, zilele libere de la stat pot fi cu adevărat utile pentru relaxarea de care avem cu toții atâta nevoie. 

    Citeste in continuare
  8. Optimizarea costurilor de papetărie prin gestionarea eficientă a consumabilelor
    20
    Sep

    Optimizarea costurilor de papetărie prin gestionarea eficientă a consumabilelor

    Consumabilele pentru birou îți pot dizolva o bună parte din resursele financiare ale firmei, dacă gestionarea acestora nu este făcută într-un mod eficient. Poți ajunge la concluzia că nici măcar cumpărăturile de tip en-gros nu te vor ajuta să economisești bani, în lipsa unui control absolut asupra articolelor de birotică și papetărie. O gestionare eficientă te poate ajuta să redirecționezi banii economisiți astfel către partea de resurse umane, care pot lua forma unui team building sau a închirierii unui spațiu mai mare de lucru, de care să vă puteți bucura cu toții. 

    Citeste in continuare
  9. Beneficii angajați - cum se pot fideliza cei mai buni oameni din echipă?
    10
    Sep

    Beneficii angajați - cum se pot fideliza cei mai buni oameni din echipă?

    Ultimele studii arată că o echipă fericită alături de care lucrezi va atrage clienți mulțumiți de serviciile firmei tale. Tocmai de aceea, probabil binecunoscuta expresie "Clientul nostru, stăpânul nostru" ar trebui adaptată vremurilor în care trăim, în care angajații încântați de slujba pe care o au fidelizează, de fapt, clienții. Locul de muncă este, pentru cei mai mulți dintre noi, o a doua casă, pentru că ne petrecem mai bine de opt ore pe zi pentru a ajunge, a lucra efectiv și a ne întoarce la căminul nostru. Acesta este și motivul pentru care recunoștința șefilor ar cântări enorm în decizia de a ne dedica întru totul jobului pe care ni l-am ales, într-o anumită companie.

    Citeste in continuare
  10. Mutarea firmei - Recomandări pentru o relocare rapidă și fără probleme
    09
    Sep

    Mutarea firmei - Recomandări pentru o relocare rapidă și fără probleme

    Relocarea firmei poate părea un proces lung și anevoios, mai ales dacă echipa din care faci parte este una numeroasă. Pentru a fi tot timpul în control și pentru a organiza această etapă cât mai bine, cu cât mai puține cheltuieli, ți-am pregătit mai jos cele mai bune sfaturi pe care le poți pune în practică atunci când se face mutarea sediului companiei într-un loc nou. 

    Citeste in continuare
Pagina