ORAR: 9 - 17
Coșul meu

Arhive: Noiembrie 2019

  1. Secret Santa - cum organizezi o super petrecere
    26
    Noi

    Secret Santa - cum organizezi o super petrecere

     

    Petrecerile de Secret Santa sunt din ce în ce mai populare și la noi, însă nu este foarte simplu să organizezi un schimb de cadouri cu adevărat reușit. Pentru că Secret Santa se desfășoară de cele mai multe ori la locul de muncă, dacă evenimentul nu este inspirat organizat ajunge să fie considerat o obligație, o sarcină de serviciu, nicidecum o bucurie sau un prilej de socializare cu colegii.

    Citeste in continuare
  2. Ce dimensiuni au cărțile de vizită?
    21
    Noi

    Ce dimensiuni au cărțile de vizită?

    Cărțile de vizită sunt indispensabile pentru promovarea unei afaceri, indiferent de domeniul de activitate. Când participi la diferite evenimente, conferințe sau congrese trebuie să faci schimb de cărți de vizită cu alți participanți. Așa se pot pune bazele unei frumoase colaborări ulterioare și poate chiar unui parteneriat de afaceri. 

    Citeste in continuare
  3. Work from home. Avantaje și dezavantaje ale lucrului de acasă
    04
    Noi

    Work from home. Avantaje și dezavantaje ale lucrului de acasă

    Accesul tot mai ușor la internet și la noile tehnologii care fac posibilă comunicarea la distanță aduc deja schimbări importante și pe piața muncii. Multe companii au început să permită angajaților să lucreze de acasă, în regim telemuncă (job de acasă permanent) sau în regim work from home (doar câteva zile lucrate de acasă). 

    Citeste in continuare
  4. Listă de papetărie pentru dotarea unei firme
    01
    Noi

    Listă de papetărie pentru dotarea unei firme

    Aprovizionarea cu produse de birotică pentru o companie pare o sarcină simplă, dar nu este deloc așa. Abia după ce faci un inventar al produselor necesare, îți dai seama că sunt multe aspecte de care trebuie să ții cont, ca să te asiguri că ai tot ce îți trebuie. Un birou trebuie să aibă toate accesoriile necesare pentru ca angajații să poată lucra eficient, dar și pentru a crea o atmosferă profesionistă.

    Citeste in continuare