ORAR: 9 - 17
Coșul meu

Arhive: Decembrie 2019

  1. Model de organigramă pentru o firmă
    20
    Dec

    Model de organigramă pentru o firmă

     

    Organigrama este un grafic care arată structura ierarhică din interiorul unei companii, marcând clar funcția, responsabilitățile și subordonarea fiecărui angajat. Un astfel de grafic poate fi realizat pentru o companie întreagă sau separat, pe fiecare departament în parte.

    Modul în care organigrama redă prin ilustrare grafică ierarhia dintr-o companie este simplu și foarte ușor de înțeles. Spre exemplu, funcția de director adjunct va fi notată sub cea de director general, pentru că prima persoană se va subordona celei de-a doua.

    Citeste in continuare
  2. Ce trebuie să știi despre perioada de probă
    13
    Dec

    Ce trebuie să știi despre perioada de probă

     

    Tinerii care se angajează pentru prima dată pot avea îndoieli atunci când angajatorul le vorbește despre o perioadă de probă care va fi trecută în contractul lor de muncă. Acest lucru nu este însă un abuz și nici nu înseamnă că angajatorul nu are încredere în abilitățile lor. Perioada de probă este reglementată prin lege și aduce numeroase avantaje atât pentru angajat, cât și pentru angajator. Iată ce trebuie să știi despre această opțiune, care apare deseori într-un contract de muncă.

    Citeste in continuare
  3. Activități interesante pentru un team building pe gustul angajaților
    04
    Dec

    Activități interesante pentru un team building pe gustul angajaților

     

    Prin organizarea de team building, conducerea unei companii încearcă să-i determine pe angajați să interacționeze mai mult între ei, să se cunoască mai bine și astfel să poată lucra mai eficient în echipă. Desigur, în timpul unor activități de acest fel, angajații ar trebui să se simtă bine și să se distreze. Din păcate însă, de multe ori nu se întâmplă așa. 

    Citeste in continuare