Mutarea firmei - Recomandări pentru o relocare rapidă și fără probleme

Relocarea firmei poate părea un proces lung și anevoios, mai ales dacă echipa din care faci parte este una numeroasă. Pentru a fi tot timpul în control și pentru a organiza această etapă cât mai bine, cu cât mai puține cheltuieli, ți-am pregătit mai jos cele mai bune sfaturi pe care le poți pune în practică atunci când se face mutarea sediului companiei într-un loc nou. 

Plan de mutare - cum îl faci?

Se spune că un croitor bun măsoară de două ori și taie o singură dată, pentru a fi mulțumit de rezultatul obținut. Același lucru ar trebui asumat și de către tine, făcând primul pas către mutarea firmei cu un plan elaborat al activităților pe care trebuie să le duci la bun sfârșit. Termenii limită la care ar trebui finalizate, rând pe rând, aceste sarcini sunt, de asemenea, foarte importanți pentru a reuși în timp util mutarea firmei. 

Invită toată echipa de la birou să vină cu idei de organizare și împărțire a sarcinilor pentru mutarea sediului firmei. Adună cele mai bune variante și răspândește tuturor membrilor companiei câte o sarcină. Desigur, prima și cea mai importantă dintre acestea este organizarea obiectelor proprii, împachetarea biroului personal și dispunerea lucrurilor în cutii, care vor purta câte o etichetă, odată umplute. Astfel, poți evita pierderea anumitor obiecte și poți grăbi rearanjarea acestora, odată ajunși în noul sediu. 

Contract de închiriere cu o firmă specializată în mutări - cum îl închei?

Cât timp dai în lucru toate sarcinile de care aminteam anterior, te poți ocupa și de găsirea unei firme de mutat care se va concentra pe partea cea mai grea a lucrurilor, adică mutarea propriu-zisă a mobilierului, a documentelor și a aparaturii folosită în vechiul sediu. Solicitarea mai multor oferte de preț în acest sens te poate scuti de cheltuieli mari, dacă alegi varianta cea mai avantajoasă pentru bugetul firmei. Un alt sfat important de care trebuie să ții cont în această etapă este acela de a verifica atent istoricul firmei de mutat cu care te pregătești să bați palma, pentru a evita serviciile de o calitate îndoielnică. Review-urile online lăsate pe paginile sau site-urile firmelor de profil te pot ajuta să cerni mai ușor ofertele primite pentru relocarea sediului firmei tale. 

Firmă de curățenie pentru birou - cum o alegi?

Desigur, vechiul sediu nu poate rămâne așa cum l-ai lăsat după mutarea mobilierului, de aceea trebuie să te mai ocupi și de curățenia de dinaintea predării cheilor. Asemenea alegerii unei firme de mutări, și firma de curățenie pentru care optezi să o angajezi trebuie să respecte niște criterii clare, așa cum pot fi un preț avantajos pentru serviciile oferite sau o perioadă scurtă de executare a acestora. Noi te putem ajuta cu detergenți pentru diverse suprafețe, detergenți pentru baie sau bucătărie, pe care le poți primi la adresa indicată. Astfel, ai timp și energie să planifici un design modern pentru locul care va deveni cât de curând noul vostru birou. 

Stabilirea unui moment oportun pentru mutarea firmei este, de asemenea, o decizie importantă pe care trebuie să o iei. Ține cont de zilele de concediu pe care cei din echipa ta le-au rezervat pentru odihnă și evită perioadele când mai toată lumea este în vacanță, așa cum este luna decembrie sau luna august. Spor la treabă!

sursa foto: https://www.pexels.com/photo/group-hand-fist-bump-1068523/