Optimizarea costurilor de papetărie prin gestionarea eficientă a consumabilelor

Consumabilele pentru birou îți pot dizolva o bună parte din resursele financiare ale firmei, dacă gestionarea acestora nu este făcută într-un mod eficient. Poți ajunge la concluzia că nici măcar cumpărăturile de tip en-gros nu te vor ajuta să economisești bani, în lipsa unui control absolut asupra articolelor de birotică și papetărie. O gestionare eficientă te poate ajuta să redirecționezi banii economisiți astfel către partea de resurse umane, care pot lua forma unui team building sau a închirierii unui spațiu mai mare de lucru, de care să vă puteți bucura cu toții. 

Cuprins
Beneficiile optimizării costurilor de papetărie
Pașii concreți prin care se realizează această optimizare
Avantajele comenzilor online de pe biroticienii.ro

 

Dacă vrei să controlezi mai bine costurile de papetărie, află din sfaturile pe care ți le-am pregătit în continuare de ce ar trebui să urgentezi acest proces și cum anume poți reduce din cheltuielile firmei. 

Beneficiile optimizării costurilor de papetărie

 

În afară de efectul evident al economisirii unei sume considerabile, prin optimizarea costurilor de papetărie, acela de a avea la dispoziție un buget suplimentar pentru alte activități din cadrul firmei, mai apare un beneficiu demn de luat în seamă. Deși hârtia și cartonul sunt biodegradabile, reciclarea sau refolosirea acestor materiale nu este, nici pe departe, la nivelul la care ar trebui să se ridice. Așadar, de ce să poluezi, cheltuind mai mulți bani, când poți organiza mai bine consumul de produse de papetărie din firma pe care o reprezinți, primind ca recompensă și bani în plus, la final de lună. Această ecuație nu are decât un rezultat clar - angajați mai fericiți și mai puține deșeuri!

 

Pașii concreți prin care se realizează această optimizare

 

 

 

1. Primul pas pe care îl vei avea de făcut va fi să treci în revistă toate articolele de birou încă funcționale și perfecte pentru a putea fi folosite în continuare. Cu alte cuvinte, nu te grăbi să arunci tot ce e vechi, pentru că multe accesorii pentru birou pot fi reciclate. 

 

2. Nu te lăsa impresionat de reducerile de sezon, cum ar putea fi campaniile Back to School sau Black Friday, ci cumpără doar obiectele de care ai cu adevărat nevoie. Pentru aceasta, o listă clară de cumpărături ar eficientiza orice investiție pe care te pregătești să o faci. 

 

3. Comandă online hârtie și carton, bibliorafturi, instrumente de scris și corectat sau orice altceva de care ai nevoie la birou, pentru a nu fi tentat să investești și în alte obiecte pe care le întâlnești pe rafturi, așa cum se întâmplă la vizita fizică în orice magazin.

 

4. Organizează din timp bugetul pentru perioadele în care necesarul de produse de papetărie este mai mare decât de obicei, cum ar putea fi finalul anului financiar, când orice departament de contabilitate are nevoie de dosare sau folii pentru protecția documentelor mai mult ca oricând. 

 

 

 

 

 

 

5. Obișnuiește-te să plasezi comenzi online de produse de papetărie repetate, adică să cumperi mereu aceleași articole, pentru a observa la ce capitol mai ai de făcut îmbunătățiri, unde sau ce departament nu reușește să se administreze folosind resursele de birotică pe care firma le poate pune la dispoziție.

Avantajele comenzilor online de pe biroticienii.ro

 

La biroticienii.ro ne ocupăm constant de respectarea angajamentelor față de clienții noștri, livrând la timp comenzile plasate pe site. Știm cât de mult contează promptitudinea și calitatea serviciilor și produselor, într-o lume tot mai agitată, așa că ne ducem întotdeauna la împlinire promisiunile făcute acestora. Comercializăm doar produse de calitate, de care firma pe care o reprezinți se poate bucura oricând, la câteva click-uri distanță. 

 

Lasă-ne să ne ocupăm de necesarul de papetărie al companiei tale și vei fi cu adevărat mulțumit de alegerea făcută!

sursa foto: https://www.pexels.com/photo/books-with-folded-pages-2377295/