Cosul meu
Oferte

Despre contul tău

 

Este prima dată când cumpărați de la www.biroticienii.ro?

Nu-i nimic complicat. După ce vă înregistrați, parola și username-ul pe care le-ați stabilit vă vor ajuta să comandați și să beneficiați de toate avantajele pe care le oferă site-ul nostru.

Cum vă înregistrați?

Click pe ”Contul meu -> Cont nou”, apoi completați formularul care a apărut pe ecran. Odată înregistrat, site-ul vă va recunoaște și va ține cont de opțiunile dumneavoastră setate anterior.

Cum mă conectez la site?

Click pe ”Contul meu -> Conectare”, apoi folosiți username-ul și parola dumneavoastră.

Cum pot modifica datele mele de identificare?

Click pe ”Conectare”, apoi folosiți username-ul și parola dumneavoastră. Click pe ”Contul meu -> Panou”, apoi click pe ”Informații cont”. În această secțiune puteți modifica orice informație din formularul de înregistrare. Din motive de securitate, va trebui să confirmați schimbările prin utilizarea din nou a username-ului și a parolei.

Pot folosi contul meu pentru a cumpăra și trimite produse la mai multe adrese?

Bineînțeles, chiar vă încurajăm să o faceți. Click succesiv pe ”Contul meu”, ”Agendă”, apoi la secțiunea ”Intrări adrese suplimentare” adăugați adresele alternative făcând click pe ”Adăugare adresă nouă”.

Pot cumpăra în siguranță de pe site-ul www.biroticienii.ro?

Bineînțeles. Cea mai importantă sarcină pe care ne-o impunem este să asigurăm o tranzacție financiară exemplară fiecărui client. Beneficiem de cele mai performante sisteme de siguranță în domeniu, astfel prin intermediul MobilPay toate tranzacțiile utilizează mediul de tranzacționare 3D Secure. Folosirea acestui sistem permite creșterea securității tranzacțiilor online, prin solicitarea unei parole la fiecare plată online. Identitatea dumneavoastră financiară este la adăpost de orice acces neautorizat.

Nu vă vom cere niciodată detalii legate de cardul bancar: nici prin mail, nici prin telefon, nici prin scrisoare clasică. Singura dată când veți utiliza datele înscrise pe cardul dumneavoastră va fi acel moment în care autorizați plata.

Mai mult: orice suspiciune ați avea legată de securitatea financiară, nu ezitați să ne contactați prin toate formele de comunicare.

Am uitat parola. Ce mă fac?

Nicio problemă: avem buton special, intitulat chiar ”V-aţi uitat parola”. Rescrieți e-mailul dumneavoastră, apăsați ”Trimite”, apoi urmați sfaturile primite pe e-mail.

Pot plasa comenzi pentru companii diferite?

Da, dar nu vă recomandăm. Din experiență vă putem mărturisi că utilizatorii care au mai multe adrese de livrare și mai multe companii în numele cărora cumpără, se încurcă, mai devreme sau mai târziu, în facturi. Vă sugerăm să aveți pentru fiecare companie un username diferit.

 

Plăți

 

Modalități de plată

1. Plata online cu cardul 

Puteti efectua plata online cu cardul personal sau al companiei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD.

Pentru finalizarea corecta a tranzacției, trebuie sa furnizați codul cardului (toate cifrele de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe bandă cu semnătura dumneavoastră. Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastră.

Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

Plata se bazează pe un sistem securizat de procesare a tranzacțiilor online care oferă confidențialitate, siguranță și simplitate în achiziția produselor și serviciilor on-line. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul operatorului specializat MobilPay. BIROTICIENII nu solicită și nu stochează detalii referitoare la cardul dumneavoastră.

2. Ordin de plată

Plata prin Ordin de plată se face doar în baza facturii proforme trimise de BIROTICIENII pe adresa de e-mail asociată contului de pe care se plasează comanda.

Livrarea (ridicarea) produselor se face dupa confirmarea plații în contul bancar al BIROTICIENII.

IBAN: RO10BRDE410SV27541794100, BRD.

3. Ramburs

Plata se face în lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor din depozitul BIROTICIENII.

4. Ordin de plată prin Trezoreria Statului

Acest tip de plată se aplică doar instituțiilor statului sau bugetare.

CONT IBAN: RO39TREZ7035069XXX016834, Trezorerie Sector 3. 

Cum primesc factura?

După fiecare cumpărătură, veți primi pe e-mail factura aferentă în format PDF, conform normelor fiscale românești.

Pot plăti la livrare?

Desigur, dar acest lucru trebuie specificat înainte de plasarea comenzii. Chitanța o primiți pe loc, la livrare, iar factura pe e-mail.

Cum folosește site-ul www.biroticienii.ro datele mele personale?

După cum puteți observa la fiecare cumpărătură, site-ul nostru nu are nevoie de informații despre cumpărător decât pentru livrare și facturare. Formularul de înregistrare a fost creat să funcționeze cu informații minime. Doar în cazuri speciale este posibil să avem nevoie de informații suplimentare (export, livrări excepționale etc.), situații în care vă vom contacta.

Prin intermediul sistemului denumit ”cookie”, numai cu acceptul dumneavoastră, vom înregistra suita de pași pe care îi urmați când sunteți conectat la site-ul nostru numai din punct de vedere tehnic, pentru a optimiza site-ul. Niciun terț nu va avea acces la aceste informații tehnice.

Primesc discounturi pentru comenzi mai importante?

Desigur! Vă încurajăm să o faceți. Vă rugăm să urmăriți permanent politica noastră de recompensare a clienților fideli, deoarece avem foarte des oferte interesante.

 

Comenzi și livrări

 

Modalități de livrare

1. Livrare prin curier

Livrarea este gratuită dacă valoarea comenzii este de minim 100 de lei pentru București și 350 de lei pentru țară.

Imediat după confirmare, BIROTICIENII livrează marfa în 24 de ore, dacă comanda a fost confirmată până la ora 12:00. Dacă s-a efectuat o comandă după această oră, ea va fi onorată în 48 de ore.

În cazul în care o comandă conține produse și un card cadou (puncte bonus), valoarea totală rezultată trebuie sa fie de cel puțin 100/350 de lei, astfel încât să beneficieze de transport gratuit.

2. Ridicare persoanală

Comanda poate fi ridicată din depozitul BIROTICIENII, doar dacă aceasta a fost platită online cu cardul, ordin de plată sau prin Trezorerie.

În cazul persoanelor juridice, pentru a intra în posesia coletului sunt necesare actul de identitate și o împuternicire din partea companiei.

Pot modifica sau anula comanda?

Anularea nu este posibilă din cont. Dacă te-ai răzgândit și nu mai vrei un produs din comandă, vrei alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți anunța cât mai repede la 031.437.3556.

Colegii noștri de la Suport vor face tot posibilul sa iți modifice sau anuleze comanda, în intervalul orar 09:00 -17:00.

În cazul în care comanda are statusul „În curs de livrare” nu se mai pot face modificări, iar comanda nu mai poate fi anulată.

Pot renunța la comandă?

Dacă v-ați răzgândit și nu mai doriți produsele noastre aveți dreptul de a renunța la produsul achiziționat în baza unei notificări în scris, trimisă la adresa de e-mail retur@biroticienii.ro, în termen de 14 zile calendaristice (termenul intră în vigoare din ziua în care comanda a fost primită).

Această procedură poate fi aplicată doar în cazul în care produsul se află în stare bună și este returnat în ambalajul original.

Costurile pe care dumneavoastră le veți suporta sunt costurile de returnare ale produsului.

Restituirea banilor se va face în termen de maximum 14 de zile calendaristice de la data la care am fost informați cu privire la returnarea produselor.

 

Contact

Iată modalitățile prin care ne puteți contacta. Dacă doriți încă o altă cale, vă rugăm să ne scrieți.

Ne puteți contacta la numărul de telefon: 031.437.3556 sau la adresa de mail contact@biroticienii.ro.

Pentru reclamații ne puteți scrie la adresa: reclamatii@biroticienii.ro

Pentru retur ne puteți scrie la adresa: retur@biroticienii.ro

 

Site-ul www.biroticienii.ro

 

Cu cine să iau legătura dacă am probleme?

Ne puteți contacta la numărul de telefon: 031.437.3556 sau la adresa de mail contact@biroticienii.ro.

Ce se întâmplă cu comanda mea dacă se întrerupe accidental internetul?

Toate operațiunile pe care le faceți pe site-ul nostru se salvează imediat și automat, grație sistemului denumit ”cookie”. Astfel, chiar dacă se întrerupe legătura dumneavoastră la internet pentru o vreme, de îndată ce veți fi din nou online, veți putea relua cumpărătura chiar de unde ați fost nevoit să o întrerupeți. Niciun pas nu se pierde.

Cât de sigur este www.biroticienii.ro?

Aceeași pasiune pe care o avem vis-a-vis de birotică și papetărie o avem și față de clienți. Nu ne putem permite să nu utilizăm cele mai sigure metode de criptare a informației la fiecare comandă, pentru fiecare utilizator, de oriunde s-ar conecta acesta.