Pe perioada stării de urgență declarată prin Decretul Președintelui României, ne rezervăm dreptul de a prioritiza comenzile în următoarea ordine: spitale, autorități ale administrației, companii/fabrici și în final, cumpărători persoane fizice. Astfel, în cazul în care stocul produselor este critic, vom aplica ordinea menționată mai sus, în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, pentru a putea veni în sprijinul spitalelor, autorităților administrației sau companiilor/fabricilor pentru a le asigura produsele de care au neapărată nevoie în această perioadă. Totodată, din cauza acestei perioade aglomerate, livrarea comenzilor poate dura până la 7 zile lucrătoare. Încercăm să răspundem cât mai prompt solicitărilor venite din partea dumneavoastră. Mulțumim pentru înțelegere!
Cosul meu
Oferte

Blog

  1. Foaia colectivă de pontaj. Ce rol are acest document?
    03
    Apr

    Foaia colectivă de pontaj. Ce rol are acest document?

    Conform Articolului 119 din Codul Muncii, angajatorii au obligația de a ține evidența orelor de muncă prestate zilnic de fiecare salariat, luând în considerare ora de începere și ora de încheiere a programului de lucru. De asemenea, ei trebuie să supună controlului inspectorilor de muncă această evidență ori de câte ori este necesar. 

    Citeste in continuare
  2. Registrul-jurnal. Ce operațiuni trebuie înregistrate în acest document?
    30
    Mar

    Registrul-jurnal. Ce operațiuni trebuie înregistrate în acest document?

    Potrivit Legii contabilității nr. 82/1991, registrul-jurnal de încasări și plăți este un document contabil obligatoriu, în care se înregistrează, în ordine cronologică, toate acțiunile economico-financiare - atât cele în numerar, cât și cele efectuate prin contul curent bancar. Acest document este întocmit lunar, într-un singur exemplar, de către persoanele prevăzute în articolul 1 din Legea contabilității anterior amintită, precum: societățile comerciale, companiile naționale; instituțiile publice, asociațiile; persoanele fizice care desfășoară activități producătoare de venit etc. 

    Citeste in continuare
  3. Microbii: Ce solutii recomanda specialistii pentru evitara raspandirii acestora?
    24
    Mar

    Microbii: Ce solutii recomanda specialistii pentru evitara raspandirii acestora?

    Evenimentele din ultimele zile au aratat ca Romania, la fel ca multe ale tari din Europa, este afectata de noul coronavirus (Covid-19).  In aceste momente, cel mai important este sa avem o igiena corecta, pentru a preveni si limita raspandirea acestui virus. Pe langa o igiena corecta a mainilor, specialistii recomanda si dezinfectarea obiectelor din jurul nostru. Afla din urmatorul articol care sunt obiectele cele mai infectate cu care intram in contact si care sunt recomandarile specialistilor.

    Citeste in continuare
  4. Decontul de cheltuieli. Ce este și când trebuie întocmit?
    24
    Mar

    Decontul de cheltuieli. Ce este și când trebuie întocmit?

    Sumele pe care companiile le acordă angajaților în bani sau prin cont bancar, în vederea efectuării plăților făcute în numele societății sau în vederea deplasărilor în interes de serviciu, poartă denumirea de avansuri spre decontare.
    Astfel, decontul de cheltuieli este un document justificativ care se întocmește în mod obligatoriu în cazul achizițiilor de produse sau servicii, plătite fie în numerar, fie cu cardul bancar. Aceste achiziții nu sunt însoțite de factură, ci doar de bonul fiscal.

    Citeste in continuare
  5. Condica de prezență. Informații esențiale care trebuie notate în acest document
    03
    Mar

    Condica de prezență. Informații esențiale care trebuie notate în acest document

    Condica de prezenţă este un document a carei existenţă este obligatorie în orice tip de companie. Principalul scop al acesteia este de a tine evidenţa orelor de munca prestate zilnic de fiecare salariat, însă condica de prezenţă are mai multe roluri. Află din acest articol rolurile pe care le are condica de prezenţă în cadrul unei firme, dar şi ce informaţii trebuie să conţină acest document pentru a fi întocmit corect. 

    Citeste in continuare
  6. Registrul de casă. Ce trebuie să conțină acest document?
    20
    Feb

    Registrul de casă. Ce trebuie să conțină acest document?

    Registrul de casă este un document de contabilitate care se întocmește în mod obligatoriu pentru operațiunile de încasare și de plată în numerar efectuate prin casieria unității. Registrul de casa este un formular tipizat si trebuie completat în fiecare zi. Acesta este întocmit în două exemplare la sfârșitul fiecărei zile de către casier și ajută la stabilirea soldului de casă. Află din următorul articol cum se întocmeşte acest document, care sunt documentele care se utilizează la operațiunile prin casă, dar si ce date trebuie să conţina un registru de casă.

     

    Citeste in continuare
  7. NIR - Nota de recepție și constatare de diferențe. Importanța acestui document pentru gestiune
    13
    Feb

    NIR - Nota de recepție și constatare de diferențe. Importanța acestui document pentru gestiune

    Nota de recepție și constatare de diferențe, cunoscut și ca NIR, este un document pentru recepția bunurilor aprovizionate și, în plus, este și un document justificativ pentru încărcarea în gestiune, precum și un document justificativ de înregistrare în contabilitate

    Acestea fiind spuse, te invităm să descoperi în articolul de astăzi care sunt situațiile în care întocmirea NIR-ului este obligatorie, precum și alte lucruri importante pe care este important să le cunoști despre acest document. 

    Citeste in continuare
  8. Avizul de însoțire a mărfii. Ce trebuie să știi despre acest document important?
    07
    Feb

    Avizul de însoțire a mărfii. Ce trebuie să știi despre acest document important?

    Avizul de însoțire a mărfii este un document financiar-contabil care, după cum sugerează și numele, însoțește bunurile expediate, în diverse scopuri, pe parcursul transportului acestora. Pe lângă acest rol principal, avizul de însoțire a mărfii este necesar și în alte situații, despre care te invităm să citești în articolul de astăzi. În plus, în rândurile următoare vei descoperi și care sunt mențiunile obligatorii pe care este esențial să te asiguri că le conțin și avizele întocmite în cadrul firmei tale.

    Citeste in continuare
  9. Model de organigramă pentru o firmă
    20
    Dec

    Model de organigramă pentru o firmă

    Organigrama este un grafic care arată structura ierarhică din interiorul unei companii, marcând clar funcția, responsabilitățile și subordonarea fiecărui angajat. Un astfel de grafic poate fi realizat pentru o companie întreagă sau separat, pe fiecare departament în parte.

    Modul în care organigrama redă prin ilustrare grafică ierarhia dintr-o companie este simplu și foarte ușor de înțeles. Spre exemplu, funcția de director adjunct va fi notată sub cea de director general, pentru că prima persoană se va subordona celei de-a doua.

    Citeste in continuare
  10. Ce trebuie să știi despre perioada de probă
    13
    Dec

    Ce trebuie să știi despre perioada de probă

     

    Tinerii care se angajează pentru prima dată pot avea îndoieli atunci când angajatorul le vorbește despre o perioadă de probă care va fi trecută în contractul lor de muncă. Acest lucru nu este însă un abuz și nici nu înseamnă că angajatorul nu are încredere în abilitățile lor. Perioada de probă este reglementată prin lege și aduce numeroase avantaje atât pentru angajat, cât și pentru angajator. Iată ce trebuie să știi despre această opțiune, care apare deseori într-un contract de muncă.

    Citeste in continuare
Pagina