Arhive: Octombrie 2019
-
Dimensiunile standard pentru hârtie
Categorii: Biroul tăuColile de hârtie sunt fabricate în anumite dimensiuni, stabilite prin Standardul ISO 216. Cel mai cunoscut format de hârtie este A, dar există și alte tipuri, despre care vom scrie pe rând în acest articol.
-
Brainstorming: 4 metode prin care poți obține cele mai bune rezultate
Categorii: Biroul tăuOrice problemă are o soluție, dar răspunsul corect nu este întotdeauna ușor de găsit. Deseori simțim că ne-am blocat, că nu putem găsi rezolvarea potrivită la o problemă, oricât de mult ne-am strădui. În aceste momente, echipele recurg la brainstorming, o metodă prin care se confruntă idei și argumente, astfel încât să poată fi găsită cea mai bună soluție. Dar acest demers nu trebuie făcut la întâmplare, dacă vrei ca rezultatele să fie cu adevărat bune. De aceea, trebuie să știi cum să organizezi o sesiune de brainstorming.
-
Cum se pot folosi în mod util notes-urile adezive?
Categorii: Biroul tăuCu toate că epoca digitală este în continuă dezvoltare, clasicele notes-uri adezive nu și-au pierdut din farmec nici după mai bine de două decenii de la invenția lor. Colorate și ușor de folosit, foițele cu lipici sunt ideale atât într-un mediu business, cât și atunci când studiezi sau vrei să lași un bilețel unui coleg sau partenerului de viață, acasă, pe ușa de la frigider. Despre cât de utile sunt notes-urile adezive și în câte moduri utile le poți utiliza îți vom spune în cele ce urmează.
-
Utilizarea flipchart-ului. Cum te poate ajuta acesta în business?
Categorii: Biroul tăuPrezent în toate mediile business și foarte folositor în multe situații, un flipchart este o primă investiție pe care trebuie să o faci atunci când începi cumpărăturile pentru birou. Cea mai bună și la îndemână variantă când vine vorba de moduri în care poți face o prezentare, flipchart-ul îți va fi de ajutor atunci când prezinți oferta unui nou client sau când moderezi o ședință cu toți membrii colectivului de muncă. Iată care sunt utilizările cele mai frecvente ale acestui accesoriu important din categoria office.
-
Organizarea documentelor - beneficii dovedite și metode eficiente de lucru
Categorii: Biroul tăuModul în care îți este organizat biroul sau întreg spațiul de lucru îți va influența productivitatea și creativitatea, indiferent dacă vorbim despre locul de muncă sau despre masa de la care obișnuiești să te ocupi de proiecte individuale, acasă. Indiferent de domeniul tău de activitate, ordinea și curățenia îți vor dicta eficiența în finalizarea task-urilor pentru care vei fi plătit la final de lună. Pentru a-ți veni în ajutor, ți-am pregătit mai jos cele mai utile sfaturi de organizare a documentelor, precum și detalii despre importanța distrugerii acestora, atunci când nu mai au o valoare reală pentru munca pe care o depui.