Arhive: Februarie 2020
-
Registrul de casă. Ce trebuie să conțină acest document?
Categorii: Biroul tăuRegistrul de casă este un document de contabilitate care se întocmește în mod obligatoriu pentru operațiunile de încasare și de plată în numerar efectuate prin casieria unității. Registrul de casa este un formular tipizat si trebuie completat în fiecare zi. Acesta este întocmit în două exemplare la sfârșitul fiecărei zile de către casier și ajută la stabilirea soldului de casă. Află din următorul articol cum se întocmeşte acest document, care sunt documentele care se utilizează la operațiunile prin casă, dar si ce date trebuie să conţina un registru de casă.
-
NIR - Nota de recepție și constatare de diferențe. Importanța acestui document pentru gestiune
Categorii: Biroul tăuNota de recepție și constatare de diferențe, cunoscut și ca NIR, este un document pentru recepția bunurilor aprovizionate și, în plus, este și un document justificativ pentru încărcarea în gestiune, precum și un document justificativ de înregistrare în contabilitate.
Acestea fiind spuse, te invităm să descoperi în articolul de astăzi care sunt situațiile în care întocmirea NIR-ului este obligatorie, precum și alte lucruri importante pe care este important să le cunoști despre acest document.
-
Avizul de însoțire a mărfii. Ce trebuie să știi despre acest document important?
Categorii: Biroul tăuAvizul de însoțire a mărfii este un document financiar-contabil care, după cum sugerează și numele, însoțește bunurile expediate, în diverse scopuri, pe parcursul transportului acestora. Pe lângă acest rol principal, avizul de însoțire a mărfii este necesar și în alte situații, despre care te invităm să citești în articolul de astăzi. În plus, în rândurile următoare vei descoperi și care sunt mențiunile obligatorii pe care este esențial să te asiguri că le conțin și avizele întocmite în cadrul firmei tale.