Listă de papetărie pentru dotarea unei firme

Aprovizionarea cu produse de birotică pentru o companie pare o sarcină simplă, dar nu este deloc așa. Abia după ce faci un inventar al produselor necesare, îți dai seama că sunt multe aspecte de care trebuie să ții cont, ca să te asiguri că ai tot ce îți trebuie. Un birou trebuie să aibă toate accesoriile necesare pentru ca angajații să poată lucra eficient, dar și pentru a crea o atmosferă profesionistă.

Prin urmare, dacă trebuie să asiguri stocul necesar de papetărie pentru o companie, trebuie să știi de la bun început tot ce îți trebuie. Cel mai simplu este să îți faci o listă cu toate produsele pe care le ai de cumpărat, ca să te asiguri că nu ai omis nimic.

E foarte probabil ca nimeni din birou să nu simtă lipsa produselor de papetărie până în momentul în care au nevoie urgentă de un pix, de o coală de hârtie sau trebuie să scoată urgent ceva la imprimantă, dar s-a terminat tonerul. Moment în care colegii încep să intre în panică. Pentru a evita situații de acest fel, care pot să apară inclusiv atunci când au venit în vizita clienți sau parteneri de afaceri, e bine să ai un stoc suficient de produse de birotică și papetărie. Iată care este lista pe care o ai de bifat pentru compania ta.

Accesorii și consumabile pentru echipamente

În această categorie foarte importantă intră:

  • Tonere pentru imprimante

  • Monitoare de rezervă

  • Mouse-uri de rezervă

  • Tastaturi de rezervă

  • Mousepad-uri

  • CD-uri și DVD-uri goale

  • Încărcătoare, adaptoare, cabluri, USB-uri

  • Șervețele pentru ecrane

Produse din hârtie

Chiar dacă mare parte a muncii noastre se face acum online și în mediul digital, hârtia nu trebuie să lipsească dintr-o companie, pentru că este încă nevoie de ea. Desigur, nevoile diferă în funcție de specificul fiecărei companii, dar de obicei trebuie să ai vedere următoarele produse:

  • Hârtie pentru imprimantă

  • Hârtie pentru fax

  • Bilețele tip post-it

  • Agende

  • Hârtie de scris

  • Plicuri

  • Etichete

  • Calendare

  • Dosare

Accesorii pentru birou

  • Capse și capsatoare (trebuie să se regăsească pe fiecare birou)

  • Picuri, creioane, markere

  • Radiere

  • Agrafe de hârtie

  • Un planificator

Trusă de prim ajutor

Din păcate, mulți omit să includă și această trusă în lista accesoriilor obligatorii într-o companie. Accidentele se pot întâmpla oricând și oriunde, de aceea e bine să fii pregătit și pentru asta și să acționezi cât mai repede. Pentru asta vei avea nevoie de o trusă de prim ajutor, care să fie mereu la îndemână. Aceasta trebuie să conțină:

  • Bandaje adezive

  • Foarfece

  • Mănuși din latex

  • Produse speciale pentru curățarea rănilor

  • Fașe elastice

  • O pătură

  • Pensetă

În anumite situații, compania poate fi obligată să dețină și un aparat pentru resuscitare, pe care angajații vor fi învățați să-l folosească, la nevoie, până la sosirea echipajului de pe ambulanță.

Elemente de decor

Chiar dacă nu au o utilitate clară, elementele de decor dintr-un birou sunt foarte importante, pentru că ajută la crearea unei atmosfere plăcute, primitoare, pe care cu siguranță o vor aprecia clienții. Dacă nu te pricepi la amenajări interioare, poți cere ajutorul unui designer, dar decorarea unui birou nu este chiar așa de dificilă. Ar fi bine să cumperi:

  • Covorașe rezistente și frumoase

  • Tablouri

  • Plante și diferite aranjamente florale

  • Lămpi, corpuri de iluminare frumoase

  • Panouri cu citate inspirate care pot fi puse pe pereți

  • Ceasuri

  • Statuete, orice obiect decorativ care are legătură cu brandul companiei.

Obiecte de mobilier

Organizarea corectă a biroului se poate face și cu ajutorul pieselor de mobilier. Trebuie să alegi produse de calitate, cu un design frumos, dar simplu, pentru că regula de bază este funcționalitatea. Obiectele de mobilier esențiale sunt:

  • Scaune ergonomice cât mai comode

  • Birouri spațioase

  • Fotolii sau canapele pentru sala de așteptare

  • Măsuțe pentru sala de așteptare

  • Rafturi pentru cărți și dosare

  • Setare pentru depozitare

  • Table de scris sau flipchart-uri

  • Mese și scaune pentru sălile de ședință

  • O bucătărie complet dotată și utilată (mese, scaune, frigider, dozator de apă, aparat de cafea și ceai, cuptor cu microunde, veselă - pentru angajați și pentru protocol).

Atunci când alegi furnizorii pentru toate aceste produse necesare, ține cont de un aspect foarte important: dacă vei cumpăra obiecte de calitate, acestea vor rezista mult timp și nu va fi nevoie de reparații sau înlocuiri. Este adevărat că dacă aduni prețul pentru toate aceste produse din listă poți ajunge la un cost destul de mare, dar investiția merită, pentru că dacă alegi obiecte de calitate slabă, într-un final te va costa mai mult.

Sursa foto:https://pixabay.com/ro/photos/calculatorul-agraf%C4%83-de-birou-stilou-178127/